Може ли сърдечната недостатъчност да причини подути крака?

Сърдечната недостатъчност може да причини подуване в краката. Той може да причини и подуване в други области на тялото, като стомаха. Подуването може да идва и си отива, но обикновено трае за дълги периоди. Подуването, което се случва само веднъж и не се повтаря, може да има друга причина, като нараняване.

сърдечната недостатъчност причинява задържане на течности в тялото и това може да доведе до няколко състояния, включително оток. Отокът се отнася до подуване в резултат на излишната течност и може да засегне различни части на тялото, включително глезените и краката.

Като много състояния или обстоятелства, включително бременността, могат да причинят подуване в краката, Важно е да видите лекар, а не да се опитвате да се самодиагностицирате.

В тази статия описваме признаците и симптомите на сърдечна недостатъчност, които човек може да изпита заедно с подути крака. Ние също така предоставяме информация за лечението, когато човек трябва да се свърже с лекаря си и другите възможни причини за подути крака.

за подути крака

сърдечната недостатъчност затруднява сърцето за сърцето Да се ​​изпомпва кръв през тялото, което води до натрупване на течност другаде в тялото, особено в краката и краката.

Човек може да изпита следните проблеми:

• Краката внезапно изглеждат по -големи или подпухнали
  • Обувките, които не са подходящи, както обикновено
  • Болка в краката или краката
  • Ходенето става все по -трудно
  • Подуване на друго място в тялото, като корема
  • Необходимо наддаване на тегло

Подуването в краката и глезените може да бъде по -малко тежко, когато човек първо се събуди и се влоши с течение на деня си.

Други симптоми

Някои други Симптомите на сърдечна недостатъчност, които човек може да забележи, включват:

• Лесно се навива
  • Намиране на упражнения Трудно
  • Необходима умора или слабост, дори ако човек е добре отпочинал
  • Болка в десния горен стомах, под ребрата
  • сърцебиене на сърцето

лечение

сърцето Провалът е животозастрашаващо медицинско състояние, което човек не може да лекува с домашни средства или промени в начина на живот. Повечето хора изискват постоянна подкрепа на кардиолог и някои може да се наложи да приемат сърдечни лекарства до края на живота си.

Корекции на начина на живот

За хората, живеещи със сърдечна недостатъчност, промените в поведението могат да направят значителна разлика в качеството им на живот. Човек може да приеме следните мерки:

• Намаляване на количеството сол в диетата: Високите храни на натрий включват предварително опаковани, пържени и преработени храни, като готови ястия и картофени чипсове. Тялото се нуждае от някакъв натрий, за да функционира, така че е важно да не го елиминирате от диетата. Вместо това хората трябва да го ограничават до по -малко от 1500—2 000 милиграма на ден. ; Упражнението може да помогне на сърцето да функционира по -ефективно и може да се справи и с други рискови фактори, като излишното телесно тегло и високото кръвно налягане.
  • Управление на стреса, когато е възможно: Хората могат да практикуват техники за управление на стреса, като медитация, ходене на терапия или журнали. Хората със сърдечна недостатъчност могат да открият, че симптомите им се влошават по време на емоционални кризи.

Научете как да следвате диета, здрава за сърцето тук.

Също така е важно да се наблюдават симптомите. Лекар може да препоръча мониторинг на кръвното налягане у дома или редовни прегледи за здравето на сърцето.

Хората могат да проверяват собственото си кръвно налягане у дома. Научете как да направите това тук.

Медицинско лечение

Няма лечение за сърдечна недостатъчност, но лечението може значително да удължи живота на човек и да намали симптомите им. Лекар може да препоръча следните лечения:

• Лекарство: Комбинация от лекарства, включително бета-блокери, може да помогне. Правилните лекарства за човек ще зависят от техния начин на живот и семейна история, наред с други фактори.
  • Имплантируеми устройства: Различните устройства могат да помогнат на сърцето да работи по -добре. Устройството за подпомагане на лявата камера, например, може да помогне на лявата камера да работи по -добре и да намали общите усилия на сърцето. Това може да бъде добър вариант за човек, който чака трансплантация на сърце. ;
  • Хирургия: В някои случаи на сърдечна недостатъчност операцията може да помогне. Хирурзите могат да извършват различни процедури, като сърдечна катетеризация или байпас на коронарната артерия.
  • Почивка: Хората могат да се възползват от чести почивки от стоене, за да издигнат краката, което може да облекчи подуването и всяка свързана болка.
  • Течности: Пиенето на повече вода може да помогне при подуване, но драматичното увеличаване на приема на вода всъщност може да го влоши. Човек трябва да попита лекаря си колко вода да пие всеки ден. Някои хора може да се наложи да приемат диуретици или „водни хапчета“, за да помогнат на тялото да се отърве от излишната вода.

Кога да се свържат с лекар

Хората, които забелязват, че забелязват Необичайното подуване в краката им винаги трябва да се обажда на лекар. Човек също трябва да говори с лекар, ако те:

• Знайте, че имат сърдечна недостатъчност и забележат ново или влошаващо подуване
  • Подукват само от едната страна на тялото
  • Имайте подуване заедно с други симптоми, като затруднено дишане
  • Развийте болезнени или неприятни странични ефекти, след като започнат да приемат лекарства
  • Внезапно наддават на тегло без видима причина

Други възможни причини

Много други условия могат да причинят подуване в краката. Те включват:

• Бременност: Важно е да се отбележи, че бременността също може да повлияе на здравето на сърцето, така че сърдечната недостатъчност все още е възможна, когато човек е бременна.
  • Кръвни съсиреци: Кръвен съсирек във вените на крака може да причини подуване в един крак.
  • Органна недостатъчност: Проблемите с други органи, като черния дроб или бъбреците, могат да причинят подуване. Органната недостатъчност може и в крайна сметка да повлияе на сърцето.
  • Дълги https://harmoniqhealth.com/bg/cardiol/ периоди на изправяне: дълги периоди на физическа активност или стоене могат да причинят подуване, което намалява, когато човек почива. Понякога това подуване е по -лошо в жегата.
  • Наранявания: Нараняванията на краката или краката могат да причинят възпаление и подуване. В повечето случаи подуването ще бъде само на един крак. ; Лимфната система води до натрупване на течности.

Научете дали определени причини за подуване са сериозни тук.

Резюме

подуване в краката прави прави прави Не винаги означава, че човек има сериозно медицинско състояние, но може да бъде важен ранен предупредителен признак за сърдечни заболявания или други здравословни проблеми, особено ако се запази, се повтаря или се появи заедно с други симптоми.

някой С всякакви притеснения относно подутите крака или други симптоми на сърдечна недостатъчност трябва да говорят с лекар възможно най -скоро.

Прочетете тази статия на испански.

• сърдечна болест
  • Сърдечно -съдова/кардиология